Pages

Thursday, February 16, 2012

Fleshgod Apocalypse - Agony


Fleshgod Apocalypse - Agony


01. Temptation
02. The Hypocrisy
03. The Imposition
04. The Deceit
05. The Violation
06. The Egoism
07. The Betrayal
08. The Forsaking
09. The Oppression
10. Agony
11. Heartwork [Carcass cover]


Symphonic Death metal
Length: 49:45
Nuclear Blast

Dupa ce am ascultat ultima creatie a grecilor de la Septicflesh, The Great Mass, mi-am zis ca un album asemanator nu am sa ascult prea curand. M-am inselat, bineinteles, atunci cand, din greseala, am dat peste Fleshgod Apocalypse. Si mare mi-a fost mirarea. E un album care are mult de oferit. Poate fanii technical death metal ar ramane putin dezamagiti deoarece "Agony" este melodic. Si asta pentru ca partile de orchestra care insotesc linia celorlalte instrumente sunt destul de proeminente. La o prima auditie, piesele ar parea linire, dar dupa cateva reascultari fiecare din ele capata o identitate proprie. Albumul poate fi comparat cu The Great Mass, dar e mult mai violent decat acesta. Tobele is diabolic de rapide, iar chitarile nu-s mai prejos. Cred ca pe partea de clean vocals s-a incercat cam mult, dar e un detaliu peste care se poate trece foarte usor. Ritmul demential de 300bpm te loveste in fata timp de aproape 50 de minute si te lasa in agonie. Nu prea ai timp sa fii atent la detalii. Recomand acest album tuturor fanilor de brutal-technical death metal. Nu vor fi dezamagiti chiar daca sunt abordate mai multe stiluri.

Fleshgod Apocalypse - The Violation
                              
@Johansson

0 comments:

Post a Comment

Followers

 

Metal Comment - News, Reviews for Underground and Mainstream Metal Bands - Copyright 2012 All Rights Reserved